quarta-feira, 21 de outubro de 2009

TWITTER$


não sei se é verdade, mas uma empresa de comunicação chamada nightside me manda o seguinte release: o twitter está cobrando US$ 500 mil (cerca de R$ 1 milhão) por um anúncio de apenas 24 horas em sua rede social.
putz, nunca pensei que meus dois ou três aforismas indignos de uma tarde ruim de oscar wilde poderiam valer tanto...





FOR IMMEDIATE RELEASE
TWITTER OFFFERED $500,000 FOR 24-HOUR AD SPACE
In what could possibly be the largest offer for a single Internet banner advertisement, Twitter has just been offered a princely sum for just one day of advertising on the site.
Marketing company uSocial.net, who provide a service selling followers on Twitter, have just offered the social media site $500,000 U.S. dollars if Twitter will allow them to place a banner ad on the site for a time period of 24 hours.
“While half-a-million dollars may seem like a large amount to invest in one banner for one day, we believe that the investment will be more than worth it.” Said uSocial.net CEO Leon Hill.
Twitter as yet do not offer any kind of advertising on the site, so the move by uSocial may well end up leading to some of the first paid ads on the site. However, it is unsure as to whether Twitter will respond favourably as they may not agree with the content being advertised.
More information on the service uSocial is hoping to promote on Twitter can be found by going to http://usocial.net/twitter_marketing.

Um comentário:

AGENDA disse...

Ola Jotabê tudo bem. adoro suas colunas do estadao. mas tenho que fazer um comentario referente a sua coluna de hoje sobre James Brown esta tudo correto. porém com um detalhe o show que ele pacificou os estados unidos da america. foi por grana! e não somente porque ele era pacificador.. ele tinha se recusado a entrar no show se os americanos do poder não pagassem a quantia desejada por ele! fontes que tenho sao documentarios da cdb e national geographic alem de adorar a historia e a vida de James Brown!